Spring - summer outfits compilation


Na dworze zrobiło się strasznie zimno i mokro, a ja postanowiłam odgrzebać dla Was kilka moich ulubionych wiosenno - letnich zestawów. Tęskno do ciepła, oj tęskno.

PS. Sprawiłam sobie tablet graficzny i trochę się nim bawię. Efekt wstawiłam jako nagłówek. Biorąc pod uwagę, że nie potrafię rysować, jakoś to wygląda :P

There's cold and rainy outside, so I decided to compile this post with some of my favourite spring - summer outfits. Oh I miss warm days. 

PS. I got a graphic tablet and I have some fun with it. You can see the effect of my pratcice in a header. Considering that I can't draw, it looks quite good :P













 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

11 komentarzy:

  1. Niestety, dziś się bardzo ochłodziło. Świetne zdjęcia! Pierwsze i piąte buty są świetne. ;)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tych czerwonych bucikach:)
    pozdrawiam :) , woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love all of those outfit ! my favorite are the 2d and 4th outfits ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny blog pod względem graficznym! Masz ciekawy styl, zacznę nadrabiać zaległe posty :)

    http://goldenmove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafika przyjemna.
    A w stylówkach rządzą kapelusze i buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Like the third and the last one :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! My favorite is the last one. I'm in love with that dress <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bardzo w moim stylu, uwielbiam Twoje zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a wonderful selection <3

    x Maria
    New outfit post up on my blog
    featuring TWO WAYS HOW TO STYLE A SUIT FOR WOMEN

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)