Smartphone wallpapers


Na początku chciałabym zaznaczyć, że do wszystkiego, co pokazuję w tym wpisie zainspirowała mnie One Little Smile - klik. To co wyprawia ta dziewczyna z grafiką wektorową to mistrzostwo i estetyczna uczta dla oczu. Dzięki niej ściągnęłam Inkscape'a i kombinuję. Moimi pierwszymi dziećmi są prezentowane poniżej proste tapety na telefon, które możecie sobie pobrać. Oczywiście, możecie użyć je także na pulpit komputera, ale dla mnie są na to trochę zbyt pstrokate ;) Te w kropki zrobiłam w trzech innych wersjach kolorystycznych niż One Little Smile tutaj. Dodatkowo, stworzyłam tapetę w gwiazdeczki. Każda jest dostępna w wersji z pustym paskiem np. na zegar i jakieś skróty, widżety oraz bez pustego miejsca. Enjoy! :)

1 - Download
 2 - Download
 3 -Download
 5 - Download
 6 - Download
 7- Download
 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)