Muzycznie #3

Mój wybór kawałków na wakacje :)
My choice of holiday music :)



Przed chwilą poprosiłam moją przyjaciółkę o jakąś piosenkę do użycia w tym poście i podrzuciła mi to powyżej.
A moment ago I asked my best friend for some music to use in this post and she send me this song above.



Ta piosenka pochodzi z soundtracku z filmu "Her". Jeśli macie akurat ochotę na coś estetycznego i melancholijnego, polecam.
That song is from soundtrack of "Her" movie. If you want to watch something esthetic and melancholic, watch this.


"Tour Anthem" jest bliskie mojemu sercu, szczególnie podczas podróży <3
"Tour Anthem" is close to my heart, especially during travelling <3


Oczywiście od dawna wiedziałam, że Hugh Laurie śpiewa, ale jakoś nie zainteresowałam się, dopóki nie usłyszałam go na urodzinach kolegi.
Of course, I knew Hugh Laurie is also a singer, but I wasn't really interested until I heard him on friend's birthday.


Edith Piaf - La Vie En Rose. Pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę grając w moją ukochaną grę "Bioshock Infinite" <3
Edith Piaf - La Vie En Rose. The first time I' heard this song was playing my favourite video game "Bioshock Infinite" <3

Jaki jest Wasz wybór wakacyjnej muzyki? :)
What is your music for summer? :)

2 komentarze:

  1. Ciekawe kawałki.

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim Czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji pełnych pozytywnych przygód! :)

    Dziękuję za miły i motywujący komentarz pod moim najnowszym postem. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS. czy mogłabym liczyć na like? będę niezmiernie wdzięczna!!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tobie również życzę wspaniałych wakacji! Wzajemna obserwacja jak najbardziej. Dałam like, możesz się odwdzięczyć http://facebook.com/fringiella

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)