Ogród Botaniczny - Gdańsk Oliwa

 Zdjęcia mają już prawie rok, ale strasznie mi tęskno do wakacji w Gdańsku :( Oliwski park jest cudowny, tak samo jak ZOO.  Fajnie jest mieszkać w mieście i jednocześnie mieć dostęp do morza.
Jestem zdecydowaną maniaczką chodzenia do ZOO. Gdzie jestem, tam muszę odwiedzić ogród zoologiczny :d Focia z lamą obowiązkowa!

kurtka - New Look
spódniczka - Stradivarius
plecak - Parfois
okulary, sandałki - Urban Outfitters

These photos has been taken almost a year ago but I miss my holiday in Gdansk. That park is awesome, so is ZOO. It's cool to live in a city at the coast.
I am definetly a ZOO - maniac. Wherever I am, I have to go to the zoological garden. And to take a photo with a llama!

jacket - New Look
skirt - Stradivarius
backpack - Parfois
glasses, sandals - Urban Outfitters







shirt - Reserved
glasses - H&M





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)